HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3625. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + ¨láb erősítés¨ + \\fekvenyomás\\ + ĐhasazásĐ + |gladiátor| + ˝zsír égető˝ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2017.10.12. 20:10 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 70 és 1 x 30 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 5 x 100 darab vádli erősítés 20 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 4 x 60 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, gladiátor: 1 sorozat elvégzése, zsír égető: 1 sorozat teljesítése, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat megcsinálása, sétálás: a munkaidőm alatt 17,62 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is 3:30-kor keltem. Már eléggé fáradt vagyok, hogy egy kissé nehezen keltem fel ma hajnalban. Ennek ellenére igyekeztem elkészülni, hogy a munkakezdés előtt tudjak még edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. Mivel ma hajnalban eléggé hideg volt, ezért a lehető leggyorsabban hajtottam végre ezt a három mozgást. 10 percen belül meg is csináltam őket. A tricepszezés lendületesen végeztem el. A vádlizást, a láb erősítést és a fekvenyomást felváltva csináltam meg. Ezek a mozgások jól mentek. A hasazás a mai napon hajtottam végre a legnehezebben. A végére már fájtak az izmaim. A gladiátorból és a zsír égetőből is egy-egy sorozatot teljesítettem. Az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt felváltva csináltam meg. Ma sem akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. Jól ment az ugrálás. A 4 ütemű fekvőtámaszt is jól végeztem el. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,62 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 13 edzésem volt. ezzel együtt a héten eddig összesen 39 edzésem és mozgásom volt. Ez 3-al több, mint a napi 9 edzéses átlag. 

Szólj hozzá!

Címkék: fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

http://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2012957893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.