HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Jó tanácsok 1.

2007.10.17. 21:32 Gabbá

Mielőtt bárki is elkezdenél mozogni, sportolni, ne úgy csináljad, mint én, hogy azonnal belevágsz a testmozgásba. Mindenképpen kérjed ki orvosod véleményét, mert lehet, hogy magas a vérnyomásod, szív panaszaid vannak, vagy egyéb problémákkal küzdesz és akkor az erőltetett mozgással több kárt teszel magadban, mint amennyi hasznod származna az egészből. A lényeg, hogy az orvos tanácsát megfogadva fokozatosan kezdjél hozzá a mozgáshoz. Akkor jó egy edzés, ha úgy hagyod abba, hogy még tudnád folytatni és csak közepesen izzadtál meg. Nem kell azonnal minden nap sportolnod. Elég, ha hetente 3x, majd innen lassan és fokozatosan emeled az edzések számát. Az is lényeges, hogy a lehetőségeidhez képest minél több sportot csináljál. Mert a változatosság  gyönyörködtet. Nem unod meg a sportolást azzal, hogy csak egyfélét csinálsz. Én a terveim szerint futni, erősíteni (kizárólag saját testsúllyal), úszni, bicajozni fogok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr97202452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.