HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Jó tanácsok 12.

2007.10.29. 11:50 Gabbá

A zsírok után jöjjön a fehérje. Nagyon fontos építő eleme szervezetünknek. De itt sem mindegy, hogy milyen fehérjét eszünk. Vagy egyáltalán eszünk-e belőle. A fehérjék aminosavakból épülnek fel, amit a szervezetünk beépít az izmokba és a megfelelő helyekre. Vannak a fehér húsok és a vörös húsok. Fehér húsok a szárnyasok és a hal félék, míg a vöröseket a marha-, disznóhús alkotja. Én azt mondom, hogy itt is az a fontos, hogy találjuk meg a mértéket. Ne húst hússal együnk! De ne legyünk aszkéták se. Én például szeretem a steaket, de az nem lenne jó, ha minden nap ezt kellene ennem. A vegetáriánusok különböző fokozatokban kerülik a fehérjéket. Vannak már-már aszketikus vegások is, de van olyan is, aki pl. megeheti a sajtot, tejtermékeket, és a tojást is. Mindenki saját maga dönti el, hogy mit eszik. Az vagy, amit megeszel. Valamit már a régi emberek is tudtak! Nem véletlen az a szabály, hogy pénteken nem szabad húst enni. Ekkor ugyanis a szervezet megkönnyebbül a heti hús evés terheitől. Ilyenkor méregtelenít a szervezeted. Egy könnyű kis főzelék, lájtosabb kaja és mindjárt jobban érzed ez által is magad. Te, aki sportolsz figyelj oda, hogy a szervezeted mit kíván meg, illetve ne legyél vega. Ez utóbbi azért fontos, mert a szervezeted egyébként is nagy edzéshatásoknak van kitéve és még ezt nehezíted, hogy nem eszel húst, tojást, sajtot, tejet. Mindent egyél, de figyelj oda a mértékre! Lásd az én zsíros kenyeres sztorimat. Itt a mértékkel volt a baj. Nem azzal, hogy zsírt ettem. Holnap jön az állóképességi munkák alapja a szénhidrát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr69211736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.