HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Jó tanácsok 27.

2007.11.13. 22:00 Gabbá

Már meg van az alapteljesítményed. Van egy táv, amit bírsz könnyen és ehhez van egy idő eredményed is. Amikor elkezdesz úszni, akkor mindig figyelj oda arra, hogy előtte minimum 2 órával ne egyél semmit se. Ha reggel jársz úszni, akkor, hogy legyen valami a gyomrodban, ihatsz egy csésze teát pár szem háztartási keksszel. Azért teát, mert az inkább csak folyadék, és azért háztartási kekszet, mert az nem annyira édes, hogy megkivánjál még egypár szemet. Mielőtt belecsapnál a húrokba, döntsed el, hogy mennyit vállalsz. Hetente hány edzést tudsz megcsinálni. Annak nincs értelme, hogy az elején belecsapsz a lecsóba és utána meg nem csinálod. Optimális eset a heti 3x-i alkalom. Mondjuk hétfő, szerda, péntek. Ennél többet csak akkor vállaljál, ha valóban meg tudod csinálni, mondjuk a heto 5x-i úszást. Azzal, hogy egy magassabb edzésszámmal kezdesz, természetesen előbb is érsz el eredményt, viszont nagyobb annak a kockázata, hogy túlhajtod, túlvállalod magad és akkor elmegy a kedved az egésztől. Inkább lassabban haladjál, tovább érsz, ahogy a közmondás is tartja. Lehetőség szerint mindig ugyanabban az időben járjál úszni. Vagyis ha hajnalban jársz, akkor ne térjél át egyik edzésen a délutánira. Ez persze fordítva is igaz. A szervezeted jobb hatásfokú, ha mindig ugyanabban az időpontokban kapja a terhelést és nem össze-vissza. Persze itt most nem arra gondolok, hogy mindig mondjuk reggel 6:00- kor kell elkezdened az úszást, és ha egyszer véletlenül 6:05-kor kezdesz akkor már nem ér semmit az egész. Az a lényeg, ha reggel úszol, akkor mindig reggel ússzál, ha délután, vagy este úszol, akkor maradjál annál. De mi van akkor, ha szabin vagy? Nem kelsz fel olyan korán? Stb.-stb. Nincs semmi probléma. Csak az elején fontos, hogy kb. 2-3 hónapig mindig egy időben ússzál. Utána már olyan edzett leszel, hogy néhány napos átállás után bármikor tudsz majd edzeni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr41228369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.