HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 27. {erősítés} + [szaunázás]

2007.11.13. 22:07 Gabbá

Bent a cégnél erősítettem. A tegnapi itthoni munkához képest kissé összetettebbek a gyakorlataim. a 100 fekvő és a 100 haspréshez viszonyítva itt van hátsófekvő támasz, húzódzkodás, törzsemelés, felülés, és ez még jobbra-balra is. Azért, hogy a fekvőtámasz is közelítsen az itthonihoz, ezért felemeltem a mennyiségét 3x10-ről 3x20-ra. Ugyanezt tettem a hátsófekvőtámasszal is. A következőket csináltam ma: 3x20 fekvőtámasz, 3x20 felülés, 3x20 hátsófekvőtámasz, 3x20 felülés jobbra-balra kifordulva, húzódzkodás bicepsz 2 db, tricepsz 1 db, vegyes fogással 2-2 db, törzsemelés 3x20. Érdekes módon gyöngének éreztem magam, mert a húzódzkodásnál alig ment a 2 db. Nagy kínkeservek közepette tudtam csak megcsinálni. Lehet, hogy gyönge vagyok?  Ezek után jól esett a szauna melege.  Főleg, hogy egész nap kint voltam és nagyon kifújt a szél.  4x10 percig voltam bent és kellemesen ellazultam. Zuhany, majd hazajöttem.

Szólj hozzá!

Címkék: szauna erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6228358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.