HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Jó tanácsok 415.

2008.12.21. 08:00 Gabbá

Túlkompenzáció: Fizológiailag a szervezeti folyamatok terhelést követő helyreállításának fázisa, amikor a teljesítőképesség - biokémiai folyamatok hatására - átmenetileg a kiindulószint fölé kerül.  A túlkmpenzációnak az edzésritmusban van meghatározó jelentősége. Az új terheléseknek. - edzésingereknek - ugyanis a túlkompenzációs fázisra kell esniük. Így váltható ki a szervezetben optimális alkalmazkodás. Vannak esetek amikor a terhelést edzésingersorok, egymást követő edzések jelentik. Például három erős edzés következik egymás után úgy, hogy közben nem jöhet létre helyreállítódás és túlkompenzáció. Ilyenkor a terhelési egység például 3-4 erős edzésnap, majd azt követően rendszerint egy pihenő nap, vagy enyhe terhelésű edzésnap után jöhet létre a szervezet teljes helyreállítódása és a túlkompenzáció.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr51833623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.