HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Jó tanácsok 419.

2008.12.25. 08:00 Gabbá

Vágtaedzés: Futóedzés a vágtázó teljesítményének, ezen belül különösen a vágtagyorsaságnak és a vágta-állóképességnek fejlesztésére. A vágta versenyszámok közé a 100, 200 és 400 méteres versenyszámokat sorolják. A klasszikus vágtatáv a 100 méteres futás. A teljesítményelemzés a következő összetevőkre terjed: rajtgyorsaság, felgyorsulási szakasz, sebességállandóval jellemezhető szakasz, csökkenő gyorsulási (negatív gyorsulási) szakasz. A lépéshossz és a lépésgyakoriság optimális arányát teremti meg a megfelelő vágta edzés. Természetesen más sportágakban is van vágtaedzés, de ezek sportág specifikusak. Mindegyik sportágban más és más a vágta versenyszámok távja, viszont az edzés módszerek hasonlók.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr100839797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.