HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Jó tanácsok 433.

2009.01.08. 08:00 Gabbá

Vízháztartás: A test vízfelvételének és vízleadásának mérlege. A vízkiválasztás a vizeleten, a székleten, az izzadáson, a kilégzett levegőn keresztül történik. A felnőtt szervezet 55-60%-a vízből áll. Ha a zsírmentes testtömegre számítjuk a szervezet víztartalmát, akkor az érték 72-73%. A szervezet víztartalmának 12-20%-os vesztesége szomjhalálhoz vezethet. A normális  napi (24 órai) vízleadás: vesén keresztül 1500 ml; bőrön át 450 ml; tüdőből 550 ml; székletben 150 ml; összesen 2650 ml. A vízfelvétel átlagos megoszlása: italokkal 1300 ml; ételekkel 1000 ml; oxidásiós víz 350 ml; összesen 2650 ml. A testsúly 3-4%-ának megfelelő vízmennyiség elvesztése (hirtelen fogyasztás vízhajtással, verejtékezés) jelentős teljesítőképesség-csökkenéshez vezet. Sor órás terhelés során a víz- és sópótlás javítja a teljesítményt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr47863613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.