HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 586. [evezés] + °ugrálókötelezés° + {erősítés} + [szaunázás] + (úszás)

2009.06.12. 22:07 Gabbá

Evezés: 3200 húzás 45 perc alatt az evezősergométeren, ugrálókötelezés: 4x700 = 2800 ugrálás, erősítés: 160 húzás, 160 felülés a római padon, 160 húzás, 160 felülés jobbra-balra kifordulva a római padon, 160 húzás, 4x40 fekvőtámasz, 160 húzás, 160 törzsemelés a római padon, 160 húzás, 3 db húzódzkodás (bicepsz), 2 db húzódzkodás (tricepsz), szaunázás: 4x10 perc közte 5-5 perc pihenő, úszás: 500 mell, 500 hát, 500 gyors.

Megjegyzés, vélemény, élmény: A pénteki edzéssorozatomat az evezősergométeren kezdtem. Csak arra figyeltem, hogy többet csináljak, mint a múlt héten. Ez sikerült is, annak ellenére, hogy nagyon nem erőltettem meg magam. Lendületesen, jól ment. Ugrálókötelezés következett. Az első két 700-as sorozat jól ment, mert csak 1x-1x kellett mindegyikben megállnom, mert elakadtam a kötélbe, vagy ráléptem. Az utolsó két sorozat már nem volt ilyen fényes, sőt az utolsóban már 4-5-ször is leálltam. Viszont ezt is lendületesen és szinte folyamatosan tudtam csinálni. Úgy érzem, hogy erősek a lábaim. Következett az erősítés. A sorozatokat igyekeztem a lehető legnagyobb iramban végig csinálni. Most ezzel az emelt szériával már 45 percen belül tudok végezni. Közben még húzódzkodtam is, ezt is gyakorlom, hogy azért ez is menjem majd a későbbiekben. A szaunázás volt a sorban a következő. Ez már egy kis lazítás, lazulás is egyben, annak ellenére, hogy a pulzusom ilyenkor a 120 környékén van. Nagyon jól bírtam a 40 percnyi melegedést. Közben 5-5 perceket pihentem a szabad levegőn, ahol most nagy szél volt és így a hűtésem is jobb hatásfokú volt, mint máskor. Végül az úszás zárta a sort. Lazán, könnyedén úsztam le az 1500 métert. Nem is hajtottam, csak a végére pörgettem egy kicsit bele. Jó volt ez a mai edéssorozat. Kíváncsi leszek holnap a lábaimra, hogy mit is bírnak, majd a két hegyen. Holnapra ez is kiderül.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás evezés erősítés ugrálókötelezés szaunázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr391181859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.