HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 587. #kerékpározás#

2009.06.13. 15:45 Gabbá

Az elmúlt héthez viszonyítva egy kicsit híztam (80 dkg-t)! De ez különösebb nem izgat, hiszen a célom, hogy végig 70 kg alatt tartsam magam. Egyébként ez a kis hízás annak köszönhető, hogy a kajálásomon nem veszek vissza, inkább edzek többet. Ezek szerint viszont ennyi edzés (lásd a heti munkáimat) nem elég, ahhoz, hogy fogyjak. Mint már említettem nem zavar. a lényeg, hogy jókat egyek és jó nagyokat eddzek.

Időpont Súly + vagy
 Testtömegindex + vagy
 2007. október 17. ≈ 88 kg  ≈28 
 2007. november 03.83,4 kg  – 2,1 kg 26,2–  0,6
2008. március 15.72,9 kg–0,8 kg22,4*– 0,3
2008. június 07.70,5 kg– 0,7 kg21,7*– 0,3
2008. július 12.
68,3 kg– 2,1 kg21,0*– 0,7
2008. szeptember 06.66,5 kg– 2,0 kg20,5*– 0,6
2008. október 25.66,9 kg– 1,5 kg20,6*– 0,5
2009. február 21.
69,1 kg- 1,1 kg21,3*- 0,3
2009. március 21.67,4 kg- 0,5 kg20,8*-0,1
2009. április 04.67,4 kg0,0 kg20,8*0,0
2009. április 25.65,3 kg- 2,1 kg20,1*- 0,7
2009. május 09.66,4 kg+ 1,1 kg20,4*+ 0,3
2009. május 23.68,4 kg+ 2,0 kg21,1*+ 0,7
2009. június 06.66,5 kg– 1,9 kg20,5*– 0,6
2009. június 13.67,3 kg+ 0,8 kg20,7*+ 0,2

Kerékpározás: 102,12 kilométer (2 heggyel, Pilisszentlászló, Dobogókő), 3 óra 59 perc 46 másodperc alatt, ami 25,6-os átlag.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnalban, amikor felébredtem, már akkor nagyon fújt a szél. Egy darabig fekve azon elmélkedtem, hogy tekerjek, vagy fussak. A bicikli győzött. Felöltöztem és kimentem tekerni. A tervem a két hegy megmászása volt, amit a múltkor már megcsináltam. A másik célom az volt, hogy az összes nagyobb emelkedőt kiállva tudjam leküzdeni, több okból is. Először azért, mert, ha kiállok, akkor nagyobb a sebességem, másodszor edzek, és erősítem a lábam. Harmadszor pedig a kiállás után leülve könnyebb hajtani a bicót, mint, ha ülve fáradt lábbal próbálom feltekerni a biciklit a hegyre.
A négy nagyobb emelkedő (Lepencénél, Kiskovácsinál, Pilisszentkeresztnél és a két bükkfa nyeregnél) számomra is meglepetésként, simán ment kiállva. Az igazat megvallva az utolsó azért már egy kicsit hasonlított a szabadtorna gyakorlatra, hiszen tornáztam a biciklin. Viszont, ha hozzá veszen a sokszor viharos szelet, amit simán leküzdöttem akkor már egészen jól ment a mai tekerés. A lábaim a végére (ténylegesen az utolsó 2-3 kilométer körül) fáradtak el, annyira, hogy éreztem az erő hiányát. Addig viszont, szél ide - szél oda, jól ment a tekrés. Amikor beértem, akkor láttam, hogy ezen a távon és ezen az úton az eddigi legjobbamat  tekertem. Szóval a mai edzésem nagyon jó volt számmora, hiszen sok titkos célomat elértem, megcsináltam. Ilyen például a kiállva tekerés, a szélben való hajtás, időeredményem megjavítása, eléhezés elkerülése.

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpározás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr361182759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.