HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 624. {erősítés} + (úszás) + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ¤szaunázás¤

2009.07.20. 21:48 Gabbá

Erősítés: húzódzkodás (bicepsz) 7 db, húzódzkodás (tricepsz) 5 db, 180 húzás, 180 felülés a római padon, 180 húzás, 180 felülés jobbra-balra kifordulva a római padon, 180 húzás, 4x45 fekvőtámasz, 180 húzás, 180 törzsemelés a római padon, 180 húzás, úszás: 1500 hát + TEÁ, ugrálókötelezés + futás: 4x500 ugrálókötelezés (2000 db) és közben 4x20 kör futás (6 kilométer) a medence körül mindkét irányba, szaunázás: 1x40 perc folyamatos szaunázás.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Sikerült a hosszú napot kifognom. Reggel 4:30-tól egészen este 9-ig voltam bent a cégnél. Ebből meló reggel 6-tól este 9-ig volt. Látható, hogy még a munkakezdése előtt tudtam egyet edzeni. Ebben a másfél órában megcsináltam az erősítő programomat és az úszást. Az erősítést meghajtottam, hogy legyen időm az úszásra, illetve utána a fürdésre, öltözködésre. Ma nem felejtettem el a húzódzkodást, de érdekes, hogy a tricepszes nem megy olyan jól, mint a bicepszes. Az erősítést nagyon jó iramban, dinamikusan csináltam. Az úszásnál a tegnapi gyorsot felváltotta a hátúszás. Egyenletes iramban végignyomtam a távot. Aztán elkezdődött a nap, illetve a munka. De az aztán jó sok volt. Délben alig tudtam megszabadulni, hogy megcsináljam a második edzésemet. Ugrálókötéllel kezdtem, majd 20 kör futás az egyik irányba, újabb 500 ugrálás, újabb 20 kör futás, de ez már a másik irányba, majd ezt mégegyzser megismételtem, összesen 2000-t ugrálóköteleztem és 80 kört futottam, ami 6 kilométer. Az ugrálókötelezés jól ment, mert csak az utolsó sorozatban álltam meg 2x, a futás már kissé ólmosabban indult  az ugrálás után, de nem volt olyan lendületes. Amikor ezzel végeztem, akkor folytattam a munkát, majd nagy nehezen ellógtam egy kis szaunázásra. Már korábban elindítottam a kályhát, így mikor beértem a helyiségbe már meleg volt. Valószinű, hogy ezért bírtam csak 40 percig a meleget, illetve ez volt ma az 5. mozgásom. Lehet, hogy sok volt, de holnap is ezt szeretném megismételni.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás futás erősítés ugrálókötelezés szaunázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr431257554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.