HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 1180. ˇhúzódzkodásˇ + \\fekvenyomás\\ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + °ugrálókötelezés° + [evezés] + {erősítés} + /futás/ + (úszás) + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘ + \hó lapátolás\

2011.01.27. 19:45 Gabbá

Húzódzkodás: 8 féle fogásban 3-3 darab húzódzkodás megcsinálása, fekvenyomás: 6x10x40 kilogramm kinyomása fekve, 4 ütemű fekvőtámasz: 6x20 darab 4 ütemű gyakorlat megcsinálása, ugrálókötelezés: 3x400 ugrálás kötéllel úgy, hogy nem akadtam bele egyszer sem a kötélbe, evezés: 1500 húzás teljesítése az evezősergométeren, erősítés: 100 húzás, 30 fekvőtámasz, 100 felülés a római padon, 30 fekvőtámasz, 100 húzás, 30 fekvőtámasz, 100 felülés jobbra-balra kifordulva a római padon, 30 fekvőtámasz, 100 húzás, 100 törzsemelés a római padon, 100 húzás, futás: 200 kör lefutása a medence körül, mindkét irányban (4x50 kör), ami 15 kilométer teljesítését jelenti, úszás: 2000 méter leúszása a következő bontásban: 800 gyors + TEÁ, 800 hát + TEÁ, 200 gyors és 200 hát, szaunázás: 1x30 és 1x10 perc szaunázás, közte 5 perc lehűlés, sétálás: 10.000 lépés teljesítése nap közben, ami7,5 kilométer legyaloglását jelenti és ez 400 kilokalóriát égetett el, hó lapátolás: a ház körül és az utcai szakaszon hó lapátolása és söprése 1 óra hosszan.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Sikerült hajnalban korán bemennem a céghez és azokat az edzéseket megcsinálnom, amit kedden is végeztem. Mindent meg kellett hajtanom, mert néhány perces késésben voltam, a keddi edzésekhez képest. Minden egyes mozgásfajta jól ment és igyekeztem lendületesen végezni a gyakorlatokat. A húzódzkodás jól ment, nem fájt semmim se. A fekvenyomást és a 4 ütemű fekvőtámaszt felváltva csináltam meg. Az ugrálókötelezést egy picit átalakítottam, mert a 4x300 helyett 3x400-t ugráltam, ráadásul sikerült megállás nélkül megcsinálnom. Az evezés nagyon jól ment. Az erősítést, mint az utolsó munka kezdés előtti utolsó mozgásfajta nagyon lendületesen ment le. Aztán elkezdtem dolgozni. A futást az ebédidőben tudtam elkezdeni.Nagyon jól ment, mert a 15 kilométert 1 óra 32 perc alatt teljesítettem, ami 6 perc 8 másodperces kilométereket jelent. Szóval jól sikerült. Az úszás már nem volt ilyen jó, de teljesítettem a távot. Furcsa volt a végén a 2 darab 200 leúszása tenyérellenállás nélkül. A szaunában már nem tudtam annyi időt eltölteni, amennyit szerettem volna, mert nem volt sok időm. Napközben nem sétáltam sokat, ezért mindössze 7,5 kilométert gyalogoltam le. Amikor hazaértem, el kellett söpörnöm, illetve lapátolnom a havat a ház körül és az utca fronton is. Ez a kis plusz mozgás 1 órán keresztül tartott. Így sikerült egy nap alatti mozgásokban új csúcsot felállítanom, mert még soha nem mozogtam 11-t egy nap alatt.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás evezés húzódzkodás futás fekvenyomás erősítés sétálás hó lapátolás ugrálókötelezés szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr352618948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.