HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 1926. \hó lapátolás\ + *tolódzkodás* + \\fekvenyomás\\ + =itthoni erősítés= + ˇhúzódzkodásˇ + [evezés] + ×4 ütemű fekvőtámasz× + (úszás) + ¤szaunázás¤

2013.02.11. 21:48 Gabbá

Hólapátolás: 2 órán keresztül lapátoltam és söpörtem a havat, ami tegnap egész nap szakadt, az utcán és a ház körül, tolódzkodás: 2x30 darab tolódkodás megcsinálása, fekvenyomás: 5x20x60 kilogramm kinyomása, itthoni erősítés: 6x50 fekvőtámasz lenyomása, húzódzkodás: 8 féle fogásban 10-10 darab húzódzkodás teljesítése, evezés: 1000 húzás megcsinálása az evezősergométeren, ami 5 kilométer leevezésének felel meg, 4 ütemű fekvőtámasz: 3x50 darab 4 ütemű gyakorlat elvégzése, úszás: 1000 méter leúszása a következő bontásban: 5x200 (200 m.; 200 h.; 200 gy.; 200 h., 200 gy.) + TEÁ, közte 10-10" pihenővel, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel időben keltem fel, hogy a tegnap egész nap leesett havat eltakarítsam a ház körül és az utcán. 7 órakor már dolgoztam. Mivel nulla fok körül volt az idő még jól is esett a mozgás. Szinte élveztem a hólapátolás és söprést. 9 óra előtt pár perccel fejeztem be a melót. Kellemesen meg is izzadtam. Délelőtt folyamán még vásároltam egy s mást, illetve megfőztem az ebéd rám eső részét a káposztás kockát. A szokott időben, vagyis korán mentem be a céghez.  Az edzéseimet a tolódzkodással kezdtem. Jó erőben voltam és jól is ment ez a mozgás. A fekvenyomást, az itthoni erősítést és a húzódzkodást most is felváltva végeztem. A fekvenyomást és a fekvőtámasz már kezdenek jól menni. A húzódzkodással továbbra is szenvedek. Remélem, hogy azért hamarosan lesz látszatja is az erőlködésemnek a húzódzkodásban. Mivel aránylag korán fejeztem be az eddig felsorolt mozgásokat, ezért úgy döntöttem,  hogy még megcsinálom az evezést is, az evezősergométeren. Mivel ez kinn van a szabadban, ezért nagy tempót diktáltam az 1000 húzáshoz. Ezzel meg is csináltam az 5 kilométeres távomat. De még mindig volt egy kis időm az úszásig. Ekkor a 4 ütemű fekvőtámaszt végeztem el. Ez a 150 darab (3x50) 4 ütemű gyakorlat szintén jól ment, bár az elején kattogtak a térdeim. De azért megcsináltam. Az úszást is meghajtottam, mert volt egy másik úszó a mellettem lévő pályán és így tudtam egy kicsit versenyezni. Végig jó iramban nyomtam a 200 métereket. A szaunát én indítottam el és ezért voltam bent egy teljes órán keresztül. Az elején még nem volt olyan meleg, de a végére már erősen izzadtam. A mai napon nagyon erősen indítottam el a hetet, hiszen 9 edzésem volt. 

Szólj hozzá!

Címkék: úszás evezés húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás hó lapátolás szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz itthoni erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr275075291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.