HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 2934. =itthoni erősítés= + $egyéb$

2015.11.21. 17:21 Gabbá

Itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás lenyomása, egyéb: vásárlások közben hozzávetőlegesen 15 kilométert tekertem le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma nem dolgoztam, így eléggé sokáig aludtam. Ennek ellenére 7 óra előtt már felkeltem. Mielőtt bármit is csináltam volna, lenyomtam az itthoni erősítés 3 x 100 darab karhajlítását. Utána a szokásos hétvégi vásárlásaimat csináltam meg. Voltam az Auchan-ben és a SPAR-ban. Ezen utak közben hozzávetőlegesen 15 kilométert tekertem le. A mai napon ez a két mozgásom volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 69 edzésem és mozgásom volt. Ez 3-al több, mint a napi 11 edzéses átlag.

6 komment

Címkék: egyéb itthoni erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr748096838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2015.11.21. 18:01:16

esmennyi a napi kaloria deficited?

Gabbá 2015.11.29. 15:58:29

Szia!

Bocsi, hogy csak most válaszolok a kommentedre.
Az attól függ, hogy mennyit edzek. Mert ha sokat, akkor körülbelül 2-3 óra alatt végzek az edzéseimmel. Mivel azonban évek óta csinálom ezeket a mozgásokat, a szervezetem nagyjából hozzá erősödött, megszokta és így kisebb az energia felhasználásom, mintha csak elsőre csinálnám ezeket. Ezért is találok ki mindenféle új mozgást magamnak, amit be tudok illeszteni a programomba. Egyébként nekem az a legnagyobb problémám, hogy versenyszerűen sportoltam és nagy az étvágyam. Semmi mást nem akarok, csak a súlyomat kordában tartani.

Üdv.: Gabbá

Burgermeister 2016.01.23. 18:09:08

És te dolgozol ez mellett vmit? Kevesebb mozgás kevesebb kaja elven nem gondolkoztál még?

Gabbá 2016.01.23. 19:10:44

Szia!

Dolgozom, mert még van 7 évem a nyugdíjig. Úszómester vagyok és ezért kissé össze-vissza dolgozom. Általában nagyon korán kelek, hogy tudjak edzeni, még mielőtt nyit az uszoda. A kevesebb kaja sajnos nálam nem jön össze, mert a gyomrom a sportolói múltam miatt (úsztam és öttusáztam) kissé kitágult és ennem kell, mert éhes vagyok. És, ha éhes vagyok, azt nagyon rosszul viselem. A testsúly szinten tartása a célom a sok mozgással.

Üdv.: Gabbá

Burgermeister 2016.01.24. 08:10:35

milyen magas vagy? sulyod? zsirszázalékod?

Gabbá 2016.01.24. 19:25:52

Szia!

180 centiméter magas vagyok, és a testsúlyom 83 - 85 között van. A zsír százalékomról nem tudok nyilatkozni, a testtömeg indexem 25 és 26 között mozog. Most az ünnepek után kissé több, vagyok, de ez tavaszig le fog jönni rólam. Főleg, ha az időjárás is engedi már a bringázást. Egy 120 - 150 kilométeres tekerés jó pár kilóval könnyít meg.

Üdv.: Gabbá