HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 2978. *tolódzkodás* + &tricepszezés& + łvádlizásł + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + (úszás) + ¤szaunázás¤ + \hó lapátolás\

2016.01.04. 19:12 Gabbá

Tolódzkodás: 2 x 50 darab tolódzkodás elvégzése, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 3 x 100 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, gladiátor: 40 darab terpeszbe ugrás, 20 darab hátsó karhajlítás, 20 darab guggolás, comb lemegy vízszintesig, 40 darab guggolásból az egyik láb hátranyújt, majd minden egyes ütemre lábtartás csere, 20 lebegő ülés, 20 darab karhajlítás jobbra-balra kifordulva, 20 karhajlítás leereszkedés a könyökökre, majd vissza, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, úszás: 1000 méter leúszása a következő bontásban: 400 gy. + TEÁ, 400 h. + TEÁ és 200 m. + TEÁ, szaunázás: 40 perc folyamatos szaunázás, hó lapátolás: 1 órán keresztül hó lapátolás a háznál, illetve az utcán.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma volt az első munkanapon az új évben. Egy kicsit nehezen keltem fel, de azért elkészültem és mentem dolgozni. Előtte edzettem egyet. Nem akartam nagyon belecsapni a lecsóba, nehogy megsérüljek, illetve elkerüljem az izomlázat. Ezért nem edzettem sokat, inkább csak átmozgató jellegűek voltak az edzéseim. A tolódzkodást kint csináltam a pavilonban és mivel nagyon hideg volt, ezért a lehető leggyorsabban csináltam meg a 2 x 50 darab tolódzkodást. A bemelegítésről nem beszélhetek, mert örültem, hogy nem fagytam meg a -10 fokban. A többi mozgást már a konditeremben csináltam meg. A tricepszezésben még nem éreztem semmit se, bár a végére egy kissé nehéznek tűnt a 20 kilogrammos súly. A vádlizás jól ment és lendületesen tudtam végrehajtani. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. A hasazásban éreztem a kihagyást, mert szinte végig remegtem az egészet. Az úszást lazán és nem hajtva úsztam le a szokásos 1 kilométeres távomat. Nagyon jól esett ez a kis lazító, pihentető úszás. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkanapom végén volt lehetőségem szaunázni, de sajnos csak 40 percet tudtam eltölteni a helyiségben. Ennek ellenére nagyon jól esett. Amikor hazajöttem, ettem, majd kimentem havat lapátolni. Szerencsére nem esett annyi, hogy kelljen lapátolni. Csak söpörtem a porhót. Ez a munka 1 teljes órán keresztül tartott. A háznál illetve az utcán csináltam meg a söprést. Ezzel együtt a mai napon 8 edzésem és mozgásom volt. Ez nem a legtöbb hét  kezdő edzés, de szabadság után egészen jó. 

Szólj hozzá!

Címkék: úszás tolódzkodás gladiátor hó lapátolás hasazás szaunázás tricepszezés vádlizás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr568237214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.