HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3567. #kerékpározás# + ˘sétálás˘

2017.08.15. 18:48 Gabbá

Kerékpározás: Győr - Gönyű - Komárom - Szőny - Almásfüzitő - Dunaalmás - Neszmély - Süttő - Piszke - Lábatlan - Nyergesújfalu - Tát - Esztergom - Pilismarót-basaharc - Pilismarót - Dömös - Lepence - Visegrád - Dunabogdány - Tahitótfalu - Leányfalu - Szentendre - Budakalász útvonal letekerése 5 óra 51 perc 38 másodperc alatt a 144,7 kilométeres távot, ami 24,6-os átlagot jelent, sétálás: a mai napon 22,11 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 5 óra előtt keltem és készülődtem a visszaútra. Fél 6-kor útra is keltem. Amíg a városban voltam, nem tudtam sebességet nyomni. Miután kiértem a városból már próbáltam emelni a sebességemet. Ez nagyjából sikerült is. Hiszen az első órában 24,6 kilométer/órás volt az átlag sebességem. Szél nem volt, inkább egy kis enyhe szembe szél. A lábaim és a talpam nagyon bírta az első órát. A nap felkelt, szemembe sütött és emiatt nehezebben tudtam hajtani a gépet. Igazán nem tudtam elérni a múlt heti sebességemet, mert amint elértem éreztem, hogy idén nem tekertem szinte semmit se., ezért vissza kellett váltanom a sebváltón és persze egy kicsivel lassabban mentem. A második órában azért sikerült felnyomnom a sebességemet, mert elértem a 25,4 kilométeres átlagot. Ez az első eredmény, ami majdnem megközelíti a az utolsó tekerésem eredményét. A harmadik órában már éreztem a fáradtságot, illetve a lábaim gyatra állapotát, de az átlagom mindössze csak egy tizeddel esett vissza. Így az átlagom 25,3-os volt. Itt kicseréltem a talpam alatt a betétet és ez hozzájárult ahhoz, hogy ismét egészen jól éreztem magam. A 4. órában viszont ismét jött a fáradtság és a kis szembe szél, ami lelassított. Persze egyre többször kellett leállnom a görcsök és a fáradtság miatt. Az átlagom ebben az órában 24,8-as volt. Ezt aztán sikerült az utolsó teljes órában megismételnem. viszont ez annyira kifárasztott, hogy a végére visszatértem az első óra átlagához. Az első úthoz képest 10 perccel voltam lassúbb és szerencsémre nem fáradtam el annyira, mint az első utamon. Amikor hazaértem elkezdtem gyalogolni. 22,11 kilométert tettem meg. A mai napon ez a két edzésem volt. A héten eddig három edzésem és mozgásom volt. Ez nem sok, de még a héten szabadságon vagyok.     

 

2 komment

Címkék: kerékpározás sétálás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1112750994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.08.16. 08:14:55

Szépet kerékpároztál. Javaslom, hogy ha legközelebb Neszmélynél jársz, kis kitérővel tekerj fel a meleglesi uton a hegy tetejére, gyönyörű kilátás van a Dunára.

Gabbá 2017.08.16. 19:50:02

Szia Burgermeister!

Köszi a javaslatot, de egy közel 40 literes megpakolt hátizsákkal nem igazán a gyönyörű kilátás érdekelt. Hanem az, hogy minél hamarabb, síkon hazaérjek. Inkább többet tekertem, csak ne kelljen málhával hegyre mennem. Ráadásul a meleg is volt.
Ha legközelebb csak úgy magába fogok tekerni és erre fog vinni az utam, akkor majd feltekerek a meleglesi úton a hegy tetejére!

Üdv.: Gabbá