HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3771. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ˘sétálás˘

2018.03.10. 18:27 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 15,83 kilométert gyalogoltam le.

Mejegyzés, vélemény, élmény: Hajnalban ma is 3:30-kor keltem és mentem dolgozni. De előtte még edzettem egyet. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban, bemelegítésként végeztem el. Ezt a három mozgást 10 percen belül lehajtottam. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva, egymásba fűzve teljesítettem. Azzal, hogy vádlizást és a láb erősítést nagyobb mennyiségben hajtom végre, így kisebb szériákban, szinte egyszerre fejezem be ezeket a mozgásokat. Amikor a konditeremben végeztem az uszodában még megcsináltam egy sorozatot a zsír égetőből, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,83 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 10 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 20 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 6 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2013729494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.