HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3775. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + |gladiátor| + ˝zsír égető˝ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.03.11. 18:59 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádlizás 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, egyetlen egyszer sem álltam le, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, gladiátor: 1 sorozat, zsír égető: 1 sorozat, szaunázás: 1 óra 10 perc folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 15,19 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem, annak ellenére, hogy ma vasárnap van. Korán beértem a céghez és a munka kezdés előtt edzettem egyet. A tolódzkodást, a z itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást egybefűzve, folyamatosan végeztem el. Ezek a mozgások már jól mennek és kezdem megszokni a megemelt mennyiségeket a vádlizásban és a láb erősítésben. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem álltam le, vagy akadtam bele a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz után a gladiátorból és a zsír égetőből egy-egy sorozatot teljesítettem. A szaunát én indítottam el és ezért egy óra 10 percet töltöttem el a helyiségben. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,19 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten 56 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 8 edzéses átlagnak felel meg.

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 5 alkalom 200 darab 640 darab
Fekvenyomás 5 alkalom 30 tonna 102 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5  alkalom 500 darab 3000 darab
4 ütemű fekvőtámasz 1 alkalom 40 darab 440 darab
Ugrálókötelezés 1 alkalom 400 darab 4400 darab
Szaunázás 2 alkalom 2 óra 10 perc
11 óra 0 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 27 kilométer
Hasazás 0 alkalom 0 perc 50 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 6600 darab
Gladiátor 1 alkalom 1 sorozat 11 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 0 kilométer
Oldalazás 5 alkalom 500 darab 3700 darab
Tricepszezés 5 alkalom 5 tonna
17 tonna
Vádlizás 5 alkalom 125 tonna 403 tonna
Láb erősítés 5 alkalom 180 tonna 612 tonna
Zsírégető 4  alkalom 4 sorozat 22 sorozat
Sétálás 7 alkalom 87,37 kilométer 753,53 kilométer

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás ugrálókötelezés szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6313731734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.