HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3782. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.03.18. 19:50 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 4 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, szaunázás: 1 óra 10 perces folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 15,68 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:3401-kor keltem fel. Azonnal készülődtem, mert az éjjel esett a hó. Ahogy beértem a céghez, legelőször a havat takarítottam el. Ez a munka hozzávetőlegesen majdnem 1 órán keresztül tartott. Utána tudtam csak edzeni egyet. A tolódzkodást kint a pavilonban csináltam meg. Az itthoni erősítés 2 x 150 darabját és az oldalazást már bent a konditeremben végeztem el. Aztán a tircepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást egymásba fűzve teljesítettem. Ezt a 4 mozgást lendületesen hajtottam végre. Arra még volt egy kis időm, hogy a zsír égetőből egy sorozatot megcsináljak. A szaunát én indítottam el és ezért egy óra 10 percig voltam bent a helyiségben. Utána a merülő kádban lehűltem, ami nagyon jól esett. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőmben 15,68 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten összesen 32 edzésem és mozgásom volt. Ez 4-el több, mint a napi 4 edzéses átlag. Ahhoz képest, hogy a héten délutános voltam, nagyon szépen alakult az edzésszámom a héten.

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 3 alkalom 120 darab 760 darab
Fekvenyomás 2 alkalom 12 tonna 114 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 4  alkalom 400 darab 3400 darab
4 ütemű fekvőtámasz 0 alkalom 0 darab 440 darab
Ugrálókötelezés 0 alkalom 0 darab 4400 darab
Szaunázás 2 alkalom 1 óra 50 perc
12 óra 50 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 27 kilométer
Hasazás 0 alkalom 0 perc 50 perc
Itthoni erősítés 2 alkalom 600 darab 7200 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 11 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 0 kilométer
Oldalazás 3 alkalom 300 darab 4000 darab
Tricepszezés 3 alkalom 3 tonna
20 tonna
Vádlizás 2 alkalom 50 tonna 453 tonna
Láb erősítés 2 alkalom 72 tonna 684 tonna
Zsírégető 2  alkalom 2 sorozat 24 sorozat
Sétálás 7 alkalom 85,09 kilométer 838,62 kilométer

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4513750782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.