HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3785. =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + *tolódzkodás* + ˘sétálás˘

2018.03.21. 22:18 Gabbá

Itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab oldal erősítés, sétálás: a munkaidőm alatt 17,50 kilométert gyalogoltam.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 7 óra előtt keltem fel. Ahogy elkészültem, eltekertem a LIDL-be, mert volt néhány dolog, amit ott kellett megvennem. Innen hazaérve volt egy kis időm és ekkor megcsináltam az itthoni erősítést és az oldalazást. Ezt a két mozgást már lendületesen és erőből tudom végrehajtani A korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél sok munkám volt. Csak annyi időm volt, hogy a tolódzkodást megcsináljam. Aztán folytattam a munkámat. A mai napon a munkaidőm alatt 17,50 kilométert gyalogoltam le. Ma 4 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 9 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 3 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: tolódzkodás sétálás oldalazás itthoni erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5613765330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.