HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3789. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ÷vádlizás÷ + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.03.25. 19:57 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féel fogásban 5-5 darab húzódzkodás, szaunázás: 1 óra 10 perc folyamatos szaunázás, sétálás: a munkanapom 18,62 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Tegnap este óra előre tekerés volt, mert a mai naptól átálltunk a nyári időszámításra. Ezért este elaludtam, de nehezen keltem fel 3:30-kor. Ennek ellenére keltem és mentem dolgozni. Volt egy kis munkám, majd elkezdem edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítés és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást egybefűzve, folyamatosan végeztem el. Ezeket a mozgásokat már lendületesen és erőből meg tudom csinálni. Amikor ezzel végeztem a szaunát beindítottam és 1 óra 10 percet ültem bent. A végén lemerültem a dézsába és ezzel be is fejeztem a heti edzéseimet. A munkaidőm alatt 18,62 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 10 edzésem volt, mint tegnap és ezzel együtt a héten eddig összesen 35 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 5 edzéses átlagnak felel meg. Ahhoz képest, hogy délutános voltam a héten egészen jól alakultak az edzés számaim.

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 2 alkalom 80 darab 840 darab
Fekvenyomás 2 alkalom 12 tonna 126 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5  alkalom 500 darab 3900 darab
4 ütemű fekvőtámasz 0 alkalom 0 darab 440 darab
Ugrálókötelezés 0 alkalom 0 darab 4400 darab
Szaunázás 2 alkalom 2 óra 10 perc
15 óra 00 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 27 kilométer
Hasazás 0 alkalom 0 perc 50 perc
Itthoni erősítés 3 alkalom 900 darab 8100 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 11 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 0 kilom5éter
Oldalazás 6 alkalom 600 darab 4600 darab
Tricepszezés 2 alkalom 2 tonna
22 tonna
Vádlizás 2 alkalom 50 tonna 503 tonna
Láb erősítés 2 alkalom 72 tonna 756 tonna
Zsírégető 0  alkalom 0 sorozat 24 sorozat
Sétálás 7 alkalom 101,82 kilométer 940,44 kilométer

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9813779238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.