HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3802. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷tolódzkodás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ĐhasazásĐ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.04.07. 19:22 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab feekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 100 másodperces pihenőkkel, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 17,75 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel hajnali 3:30-kor keltem és mentem dolgozni. A munka megkezdése előtt edzettem egyet. A héten ma sikerült rendesen edzenem. A tolódzkodást, az itthoni erősítés és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Ez a három mozgás nagyon jól ment, még akkor is, ha a megemelt sorozatokat végeztem el. A tricepszezés után következett az erősítés négyese:  a vádlizás, a láb erősítés, a fekvenyomás és a húzódzkodás. Ezt a négy mozgást összefűzve, folyamatában teljesítettem. Annak ellenére, hogy hozzávetőlegesen két hete nem csináltam ezeket a mozgásokat, jól ment és dinamikusnak éreztem magam. Alig több, mint 20 perc alatt elvégeztem ezeket. Mivel volt még időm, ezért a zsír égetőből egy sorozatot megcsináltam. A hasazás következett. Itt azért már éreztem, hogy sokáig nem végeztem el ezt a mozgást, mert a végére már erősen remegtek az izmaim. A szaunában 1 teljes órát töltöttem el, de én indítottam be a helyiség fűtését. Itt lazultam le teljesen, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,75 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 12 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 24 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 4 edzéses átlagnak felel meg. Ahhoz képest, hogy hét elején semmit se csináltam, ahhoz képest egészen szépen alakul az edzésszámom.

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás hasazás szaunázás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3813816728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.