HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3803. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.04.08. 20:11 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepszezés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 18,70 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel mai is 3:30-kor keltem. Ahogy elkészültem mentem dolgozni. Ma is edzettem a munkakezdés előtt. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Lendületesen lehajtottam ezt a három mozgást. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást folyamatosan, egymásba fűzve hajtottam végre. Ma már éreztem az izmaimat és látszott, hogy régóta nem csináltam ezeket a mozgásokat. Ennek ellenére teljesítettem a fentebb említett mozgások mennyiségét. Mivel volt még időm, ezért a zsír égetőből is egy sorozatot teljesítettem. A szaunát én indítottam el, ezért egy teljes órát töltöttem el a helyiségben. Nagyon jól esett a meleg és az izzadás. Közben néha elbóbiskoltam, de jó volt. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,70 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 11 edzésem volt. A héten összesen 35 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 5 edzéses átlagnak felel meg. Ez ahhoz képest, hogy a hét elején még szinte semmit se mozogtam, nagyon szépen alakult a napi edzésszámom.

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 2 alkalom 80 darab 920 darab
Fekvenyomás 2 alkalom 12 tonna 138 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 2  alkalom 200 darab 4300 darab
4 ütemű fekvőtámasz 0 alkalom 0 darab 440 darab
Ugrálókötelezés 0 alkalom 0 darab 4400 darab
Szaunázás 2 alkalom 2 óra 0 perc
17 óra 00 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 27 kilométer
Hasazás 1 alkalom 5 perc 55 perc
Itthoni erősítés 2 alkalom 300 darab 8400 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 11 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 0 kilom5éter
Oldalazás 5 alkalom 500 darab 5300 darab
Tricepszezés 2 alkalom 2 tonna
24 tonna
Vádlizás 2 alkalom 50 tonna 553 tonna
Láb erősítés 2 alkalom 72 tonna 828 tonna
Zsírégető 2  alkalom 2 sorozat 26 sorozat
Sétálás 7 alkalom 84,87 kilométer 1099,18 kilométer

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1113818908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.