HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3810. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.04.15. 19:12 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádlizás 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 19,30 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30-kor keltem. Mivel tegnap korán lefeküdtem, ezért kialudva magam frissen keltem. Azonnal készülődtem és mentem dolgozni. Ahogy beértem a céghez megcsináltam a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást egymásba fűzve folyamatosan végeztem el. Ezek a mozgások már jól és lendületesen mennek. Amikor végeztem az erősítésekkel, elindítottam a szaunát és beültem egyet izzadni. Egy teljes órát töltöttem el a helyiségben. Nagyon jól esett ez az egy órás lazulás és kellemes izzadás. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 19,30 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 10 edzésem volt. Ezzel együtt a héten összesen 35 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 5 edzéses átlagnak felel meg.

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 2 alkalom 80 darab 1000 darab
Fekvenyomás 2 alkalom 12 tonna 150 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 4  alkalom 400 darab 4700 darab
4 ütemű fekvőtámasz 0 alkalom 0 darab 440 darab
Ugrálókötelezés 0 alkalom 0 darab 4400 darab
Szaunázás 2 alkalom 2 óra 0 perc
19 óra 00 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 27 kilométer
Hasazás 0 alkalom 0 perc 55 perc
Itthoni erősítés 2 alkalom 600 darab 9000 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 11 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 0 kilom5éter
Oldalazás 5 alkalom 500 darab 5800 darab
Tricepszezés 3 alkalom 3 tonna
27 tonna
Vádlizás 2 alkalom 50 tonna 603 tonna
Láb erősítés 2 alkalom 72 tonna 900 tonna
Zsírégető 0  alkalom 0 sorozat 26 sorozat
Sétálás 7 alkalom 99,82 kilométer 1199,00 kilométer

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6413836766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.