HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3811. ÷oldalazás÷ + *tolódzkodás* + &tricepszezés& + ˘sétálás˘

2018.04.16. 21:52 Gabbá

Oldalazás: 2 x 50 oldal erősítés, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, sétálás: a munkaidőm alatt 18,99 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 7 óra előtt valamivel keltem fel. A postára tekertem, majd itthon rakodtam. Ezzel el is ment a délelőtt azon része, amit itthon töltöttem el. A rakodás közben azért megcsináltam az oldalazást. A korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél sok munkám volt, de azért el tudtam végezni a tolódzkodást és a tricepszezést. Sokat kellett gyalogolnom a munkám során. 18,99 kilométert gyalogoltam le a munkaidőm alatt. A mai napon 4 edzésem volt. Reggel ráálltam a mérlegre és sajnos ma megint többet mutatott a mérleg, mint egy hete. Ma 92,5 kilót mértem. Ez 1,9 kilogrammal több, mint egy hete. Hiába a nassolást kellene abbahagynom, mert a hétvégén a spanyol bajnokság nézése közben kicsit eszegettem. Ez van és ezen kell változtatnom.

2 komment

Címkék: tolódzkodás sétálás oldalazás tricepszezés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8313839934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerepjatekos 2018.04.17. 12:17:52

Üdv! Tetszik ahogy a napi rutinodba próbálod beilleszteni a mozgást. Én is próbálok így tenni. Lehet vicces, de én hajnalban amíg várom, hogy megmelegedjen a kávé vizem a mikróban-ez másfél perc-akkor csinálok 20 tolódzkodást. Leviszem a kutyát - 10 lábemelés a kondiparkban. Beállok a kocsival-10 húzódzkodás az útba eső szőnyegporolón. És így tudom, hogy már megvan a napi alap mozgás amire építkezhetek. Sok sikert!
U.i. Lehet csak izom képződik és azért nő a súlyod, nem?

Gabbá 2018.04.18. 21:53:54

Üdvözletem!

Köszönöm a támogató soraidat. Örömmel vettem, hogy más is valamilyen szerény formában, de mozog és próbálja karbantartani a testét.
Sajnos nem az izom növekedés miatt nő a súlyom, hanem azért, mert szeretek nassolni. Ráadásul azzal is szembe kell néznem, hogy 60 éves elmúltam és a szervezetem már kissé másként reagál, hasznosítja a bevitt táplálékot. Régebben ehettem bármit és majdnem bármennyit, a súlyom alig mozdult. Most viszont egy kicsivel többet eszem, vagy sport nézése közben (foci, kerékpár) egy kis nasi és máris rajtam is marad a többlet. Ezért korholom magam, amikor egy-egy ilyen hétvége után többet mutat a mérleg.
De erre oda kell figyelnem és állóképességi edzéseket is be kell iktatnom a programomba.
Még egyszer köszi a kommentet. Neked is kitartást kívánok, hogy minél többet tudjál edzeni. Mert míg mozog az ember, addig nincs nagy baj!

Üdv.: The Coach