HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3816. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˝zsír égető˝ + ˘sétálás˘

2018.04.21. 18:47 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, mindössze egyetlen egy megállással, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, zsír égető: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 16,34 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. Azonnal készülődtem és mentem dolgozni. Mivel sok teendőm volt ezért egy kicsit kissé össze-vissza edzettem. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, mint bemelegítés. Volt egy kis plusz időm és ezért a húzódzkodás 40 darabját teljesítettem. Majd következett az ugrálókötelezés és a 4 ütemű fekvőtámasz egymásba fűzve. Az első 200-as sorozatban egyszer akadtam bele a kötélbe. A második sorozatban már egyszer sem álltam le. A 4 ütemű fekvőtámasz nagyon jól ment. Minden egyes sorozat után sétáltam egy kicsit, hogy a lábaim lelazuljanak. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. Majd elkezdtem dolgozni. Mivel annyi időm nem volt, hogy beüljek a szaunába így ez ma elmaradt. A munkaidőm alatt 16,34 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 8 edzésem volt és ezzel együtt a héten eddig összesen 25 edzésem és mozgásom volt. Ez 1-el több, mint a napi 4 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1913853586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.