HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3817. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &trticepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.04.22. 19:28 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal,  láb erősítés: 4 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal,  fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal,  húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás,  szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 15,41 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30-kor keltem, mint tegnap. Sajnos nagyon rosszul aludtam, mert egy kutya egész éjjel folyamatosan ugatott, illetve buli volt a szomszédban. Én felébredtem és nem, vagy alig tudtam visszaaludni. Amikor az ébresztő órám megszólalt azonnal keltem és mentem dolgozni. A munka kezdés előtt még edzettem egyet. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást folyamatában, egymásba fűzve végeztem el. Ezek a mozgások már jól mennek. Lendületesen hajtottam végre az egyes sorozatokat. A szaunát én indítottam el és ezért egy teljes órán keresztül voltam bent a helyiségben. Jól esett a hétvégi lazulás, izzadás. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,41 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 10 edzésem volt. A héten összesen 35 edzésem és mozgásom volt, ami pontosan napi 5 edzéses átlagnak felel meg. 

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 3 alkalom 120 darab 1120 darab
Fekvenyomás 1 alkalom 6 tonna 156 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 4  alkalom 400 darab 5100 darab
4 ütemű fekvőtámasz 1 alkalom 40 darab 480 darab
Ugrálókötelezés 1 alkalom 400 darab 4800 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
20 óra 00 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 27 kilométer
Hasazás 0 alkalom 0 perc 55 perc
Itthoni erősítés 4 alkalom 1200 darab 10.200 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 11 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 0 kilom5éter
Oldalazás 6 alkalom 600 darab 6400 darab
Tricepszezés 2 alkalom 2 tonna
29 tonna
Vádlizás 1 alkalom 25 tonna 628 tonna
Láb erősítés 1 alkalom 36 tonna 936 tonna
Zsírégető 1 alkalom 1 sorozat 27 sorozat
Sétálás 7 alkalom 102,40 kilométer 1301,40 kilométer

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5213855612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.