HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3859. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.06.03. 19:16 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 19,59 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30-kor keltem. A tegnapi eső miatt párás, fülledt volt a levegő és ezért nem sok mindent aludtam. Ennek ellenére azonnal készülődtem és mentem dolgozni. Mivel ma csak 10 edzést kellett teljesítenem ahhoz, hogy meg legyen a napi 9 edzéses átlagom. Ezt sikerült is teljesítenem. A tolódzkodást és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. A tricepsz erősítés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást egymásba fűzve, folyamatosan végeztem el. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. A szaunát én indítottam el és ezért egy teljes órán keresztül voltam bent a helyiségben. Az utolsó 5 percben már az alsó padon ültem, mert a héten jó sokat edzettem és éreztem, hogy kissé fáradt vagyok. Ez szerencsémre a szaunában jött ki rajtam. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 19,59 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 10 edzésem volt. Ezzel együtt a héten 63 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 9 edzéses átlagot jelent.

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 5 alkalom 200 darab 1400 darab
Fekvenyomás 5 alkalom 30 tonna 192 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 6200 darab
4 ütemű fekvőtámasz 0 alkalom 0 darab 480 darab
Ugrálókötelezés 0 alkalom 0 darab 4800 darab
Szaunázás 2 alkalom 2 óra 0 perc
24 óra 00 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 27 kilométer
Hasazás 3 alkalom 15 perc 70 perc
Itthoni erősítés 4 alkalom 1200 darab 11.700 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 11 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 221,3 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 7800 darab
Tricepszezés 5 alkalom 5 tonna
35 tonna
Vádlizás 5 alkalom 125 tonna 803 tonna
Láb erősítés 5 alkalom 180 tonna 1152 tonna
Zsírégető 5 alkalom 5 sorozat 32 sorozat
Sétálás 7 alkalom 123,07 kilométer 1901,0 kilométer

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás zsír égető oldalazás tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4714021198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.