HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr 3861. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ĐhasazásĐ + ˝zsír égető˝ + ˘sétálás˘

2018.06.05. 17:58 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 80 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, közben 2-szer álltam le, akadtam bele a kötélbe, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, zsír égető: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 18,98 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 3:30-kor keltem ,mert mentem dolgozni. ráadásul még igyekeznem is kellett, mert tegnap egy új edzéssorozatot álmodtam meg. A gladiátort, az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt is beépítettem az edzésembe. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. 10 percen belül meg is csináltam ezt a három mozgást. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, fekvenyomást és a húzódzkodást egymásba fűzve végeztem el. Ezek a mozgások már jól mennek, főleg akkor, ha nem vagyok fáradt. Ez ma így is történt, mert még nem volt hajnali 5 óra, mire ezeket a mozgásokat befejeztem. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. Az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt felváltva csináltam meg. Az ugrálókötelezés első sorozata megállás nélkül ment le, de a második 200-as ugrálásban már 2-szer leálltam, mert bele akadtam a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz jó ment. Minden egyes sorozat után sétáltam egy kicsit, hogy a lábaim regenerálódjanak. A hasazás közben éreztem, hogy kezdek elfáradni, mert az utolsó percekben már fájtak a vállaim és a lábaim. Zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,98 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 15 edzésem és mozgásom volt. Ez 1-el több, mint a napi 7 edzéses átlag. Remélem, hogy holnap is tudok ennyit edzeni.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4314025524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.