HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3862. *tolódzkodás* + = itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + °ugrálókötelezés°+ ×4 ütemű fekvőtámasz× + ĐhasazásĐ + ˝zsír égető˝ + ˘sétálás˘

2018.06.06. 18:18 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepszezés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 2 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, zsír égető: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 19,31 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Azonnal kiugrottam az ágyból és mentem dolgozni. A munka kezdés előtt m,ég edzettem egyet. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. 10 perc alatt végeztem ezzel a három mozgással. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást egymásba fűzve, folyamatosan teljesítettem. A vádlizás, a fekvenyomás és a húzódzkodás jól ment. A láb erősítésben megemeltem a mennyiséget, mert nem 3 x 80-t, hanem 3 x 100 darab láb erősítést végeztem. Így nem 36 tonnát nyomtam ki, hanem pontosan 45-t. Végére persze éreztem a lábaimat, de nem érdekelt, megcsináltam. Ehhez még hozzá kell szoknom. A gladiátor után az ugrálókötelezésben mindössze egyszer álltam le, mert ráléptem a kötélre. Ez is a második 200- as sorozatban történt. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment. Az egyes ugrálókötelezéses sorozat és az egyes 4 ütemű fekvőtámasz sorozat között sétáltam egy kicsit, hogy a lábaim pihenjenek és regenerálódjanak. A hasazás közben éreztem, hogy fáradok. Az utolsó percekben már fájtak az izmaim, de megcsináltam az 5 x 1 perces pózkitartást. A zsír égetőből  egy sorozatot végeztem el. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 19,31 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 29 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 9 edzéses átlag. Szépen alakul a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4414027992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.