HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3863. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ĐhasazásĐ + ˝zsír égető˝ + ˘sétálás˘

2018.06.07. 17:54 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, zsír égető: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 18,27 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is 3:30-kor keltem. A héten immár harmadszor. Azonnal készülődtem és mentem dolgozni. A munkakezdés előtt edzettem egyet. Ma is 14 edzésem volt, mint a hét eddigi munkanapjain mindig. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezést már a konditeremben végeztem el. Ezt követően a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva, egymásba fűzve teljesítettem. A mai napon a lán erősítés megemelt szériáját egészen jól végeztem el, mert lendületes voltam. A másik három mozgásom már természetesen könnyedén ment. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. Az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt sorozatonként váltogatva teljesítettem. A mai napon az ugráló kötelezésben egyetlen egyszer sem álltam le. A 4 ütemű gyakorlat lendületes volt. Az egyes sorozatok között sétáltam egy keveset, hogy a lábaim regenerálódjanak. A hasazásban ma nagyon jó voltam ,mert nem volt semmiféle fájdalom még a végén sem. Kezdem megszokni ezt a mozgást. A zsír égetőből is elvégeztem egy sorozatot, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,27 kilométert gyalogoltam le. Ahogy a bejegyzésem elején már említettem ma is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összese43 edzésem és mozgásom volt. Ez 3-al több, mint a napi 10 edzéses átlag. Szépen alakul a heti edzésszámom.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9014030818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.