HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3866. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.06.10. 17:50 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 xx 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1  x 20 darab feekvcenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle ofgásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: 26,45 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30-kor keltem. Gyorsan elkészültem és mentem dolgozni. A cégnél volt egy kis dolgom, de utána tudtam edzeni. Ma 10 edzést kellett elvégeznem, hogy a héten meg legyen a 70 edzésem és mozgásom. Ez sikerült is. Eddig ez volt a legtöbb edzésem egy héten belül. A tolódzkodást és az oldalazást kint a pavilonban végeztem el, bemelegítésként. A tricepszezés után a szokásos négyest teljesítettem. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva, egymásba fűzve végeztem el. Mind a négy mozgást lendületes teljesítettem. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. Majd következett a hét legfontosabb mozgása, a szaunázás. Mivel én indítottam el a szauna felfűtését, ezért egy teljes órán keresztül voltam bent a helyiségben. Nagyon jól esett ez a kis lazulás, izzadás az utolsó mozgásként. . Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 26,45 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 10 edzésem volt, és ezzel együtt a héten összesen 70 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 10 edzéses átlagnak felel meg. Ez az idei év legtöbb edzését hozó hete volt. A jövő héten délutános leszek és nem tudom, hogy mennyit tudok majd edzeni. De majd kiderül, hogy mit hoz a jövő.

Mozgás Mozgás mennyiség Összesen
Húzódzkodás 5 alkalom 200 darab 1600 darab
Fekvenyomás 5 alkalom 30 tonna 220 tonna
Evezés 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 6 alkalom 600 darab 6800 darab
4 ütemű fekvőtámasz 4 alkalom 160 darab 640 darab
Ugrálókötelezés 4 alkalom 1600 darab 6400 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
25 óra 00 perc
Futás 1 alkalom 3 kilométer 30 kilométer
Hasazás 4 alkalom 20 perc 90 perc
Itthoni erősítés 4 alkalom 1200 darab 12.900 darab
Gladiátor 4 alkalom 4 sorozat 15 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 221,3 kilométer
Oldalazás 5 alkalom 500 darab 8300 darab
Tricepszezés 5 alkalom 5 tonna
40 tonna
Vádlizás 5 alkalom 125 tonna 928 tonna
Láb erősítés 5 alkalom 216 tonna 1368 tonna
Zsírégető 5 alkalom 5 sorozat 37 sorozat
Sétálás 7 alkalom 121,97 kilométer 2022,97 kilométer

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás zsír égető oldalazás tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9214039084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.