HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3876. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + °ugrálókötelezés° + × 4 ütemű fekvőtámasz× + ĐhasazásĐ + ˝zsír égető˝ + ˘sétálás˘

2018.06.20. 18:14 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepszezés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrlókötelezés, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, zsír égető: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 22,18 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt körülbelül 10 perccel megébredtem, hogy kialudtam magam. Az órát megnéztem és már csak pár perc volt hátra, hogy megszólaljon az ébresztőm. Azonnal kikeltem az ágyból és készülődtem. Mentem dolgozni. A munkakezdés előtt edzettem egyet. Ugyanazokat a mozgásokat hajtottam végre, mint tegnap. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. Mivel éjjel megint hőség, és nyomott volt a levegő, mikor ezzel a három mozgással végeztem, már ömlött rólam a víz. A tricepszezést követően a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást folyamatában, egymásba fűzve végeztem el. Ezek a mozgások lendületesen mentek. Ráadásul gyorsan, kevés pihenővel tudtam elvégezni ezeket a mozgásokat. A gladiátor 1 sorozata után az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt sorozatonként váltva teljesítettem. Az ugrálókötelezés második sorozatában egyszer bele akadtam a kötélbe. Egyébként ez a két mozgás is jól ment. Az egyes sorozatok között sétáltam, hogy pihenjenek a lábaim. A hasazás 5 x 1 perces pózkitartásában a végére éreztem, hogy ma is sikerült elfáradnom. A zsír égetőből egy sorozatot csináltam meg, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 22,18 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 32 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 10 edzéses átlagnak felel meg. A hetem nagyon szépen alakul. Remélem, hogy többet tudok majd teljesíteni, mint a múlt hét előtti héten ,amikor délelőttös voltam és azon a héten 70 edzésem és mozgásom volt. Ez 10-es edzés/nap átlagnak felelt meg. Remélem, hogy a héten meg tudom csinálni a 11-es napi edzés átlagot.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9414060947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.