HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3879. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ+ |gladiátor| + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ĐhasazásĐ + ˝zsír égető˝ + /futás/ + ˘sétálás˘

2018.06.23. 18:40 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, zsír égető: 1 sorozat, futás: a medence körül 3 kilométer lefutása, sétálás: a munkaidőm alatt 27,12 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. Már annyira bennem van a korai kelés, hogy az óra csörgése előtt pár perccel felébredtem, hogy kialudtam magam. Az óra csörgésére várva, amikor végre megszólalt, azonnal keltem és készülődtem. A céghez beérve elintéztem a feladataimat, majd edzettem egyet. Sikerült is jó sokat edzenem. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel hideg északi szél fújt, igyekeznem kellett, hogy ne fázzak. Így 10 percen belül megvoltam ezekkel a mozgásokkal. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást összefűzve, sorozatonként végeztem el. Ezek a mozgások már nagyon jól és lendületesen mennek. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. Az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt felváltva, sorozatonként cserélve csináltam meg. Az ugrálókötelezés második sorozatában egyszer akadtam bele a kötélbe. A hasazás 5 x 1 perces pózkitartása ma nagyon jól ment, mert a végére sem éreztem semmi izom fájdalmat. A zsír égetőből egy sorozatot végeztem el. Volt még a munkakezdésig időm, ezért felfutottam a medence körül 3 kilométert. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaimat egyformán terheljem. Nem futottam nagy iramot, de jól esett a futás. Majd elkezdtem dolgozni. Mivel a lábaimat éreztem ezért a munkaidőm alatt folyamatosan gyalogoltam a medence körül. Így sikerült a 27,12 kilométert megtennem. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen  67 edzésem és mozgásom volt. Ez 1-el több, mint a napi 11 edzéses átlag. Szépen haladok az újabb edzéscsúcs felé.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1314067005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.