HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3884. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˘sétálás˘

2018.06.28. 21:47 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, sétálás: a munkaidőm alatt 23,12 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 7 óra előtt keltem. Az első feladatom az volt, hogy eltekertem a LIDL-be vásárolni. Innen hazaérve a szokásos itthoni dolgaimat csináltam. A korai ebéd után mentem dolgozni. A mai napon voltak feladataim, még a munkaidőm megkezdése előtt. Tudtam azért edzeni, bár ma is csak részleteiben. A tolódzkodást és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. Majd egy feladatot elvégeztem. Az itthoni erősítés következett. Ismét csináltam valamit, majd a konditeremben a tricepszezést, a fekvenyimást és a húzódzkodást teljesítettem. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 23,12  kilométert gyalogoltam le. a mai napon a hét eddigi napjaihoz képest eggyel növeltem az edzéseim számát, a fekvenyomással. A mai napon 7 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 25 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 6 edzéses átlag. A hetem nagyon szépen alakul, főleg úgy, hogy délutános vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás oldalazás itthoni erősítés tricepszezés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7914080653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.