HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3885. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˘sétálás˘

2018.06.29. 21:53 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 3 x 100 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, sétálás: a munkaidőm alatt 23,66 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 7 óra előtt valamivel keltem. Itthon a szokásos dolgaimat csináltam, majd a korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél nem volt sok munkám, így tudtam edzeni. Sajnos a munka alatt sikerült eláznom egy nyári zápor miatt. Amikor végeztem a feladatommal, azután edzettem. A tolódzkodást és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását már a konditeremben végeztem el. Ugyanitt folytattam az edzésemet. A tricepszezés után a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva, sorozatonként cserélve teljesítettem. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 23,66 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 7 edzésem volt, mint tegnap. Ezzel együtt a héten eddig összesen 32 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 6 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, annak ellenére, hogy délutános vagyok.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás oldalazás itthoni erősítés tricepszezés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3114083199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.