HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 3992. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.10.14. 19:37 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal,  fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: saját testsúllyal 600 gyakorlat, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 23,15 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 3:30-kor keltem. Ma is délelőttös voltam. Azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem. Amikor beértem a céghez volt néhány feladatom, de ezek teljesítése után tudtam edzeni. A tolódzkodást kint a pavilonban csináltam meg. Az itthoni erősítést és az oldalazást már bent a konditeremben végeztem el. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyoimást és a húzódzkodást felváltva, egymásba fűzve teljesítettem. Ezek a mozgások már lendületesen mennek. A fekvenyomást ma is 2 x 50 darabos szériákkal hajtottam végre. A zsír égető után az erősítésben saját testsúllyal végzetem el 600 darab gyakorlatot. Mivel ezt a szabadban csináltam, ezért a lehető leggyorsabban csináltam, nehogy megfázzak. A szaunát én indítottam el, ezért voltam bent a helyiségben egy teljes órán keresztül. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 23,15 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 12 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 58 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 8 edzéses átlag. Ez ahhoz képest, hogy a héten délutános voltam, nagyon jó eredmény.

Húzódzkodás 7 alkalom 280 darab 3720 darab
Fekvenyomás 2 alkalom 12 tonna 412 tonna
Erősítés 2 alkalom 1200 gyakorlat
8700 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 13.700 darab
4 ütemű fekvőtámasz 1 alkalom 40 darab 1440 darab
Ugrálókötelezés 1 alkalom 400 darab 14.400 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
35 óra 00 perc
Futás 1 alkalom 2 kilométer 41 kilométer
Hasazás 2 alkalom 10 perc 185 perc
Itthoni erősítés 7 alkalom 2100 darab 31.500 darab
Gladiátor 1 alkalom 1 sorozat 32 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 1074,8 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 15.900 darab
Tricepszezés 5 alkalom 5 tonna
94 tonna
Vádlizás 2 alkalom 50 tonna 1682 tonna
Láb erősítés 2 alkalom 90 tonna 2718 tonna
Zsírégető 4 alkalom 4 sorozat 77 sorozat   
Sétálás 7 alkalom 126,54 kilométer 3126,45 km

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás erősítés sétálás szaunázás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4014301295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.