HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4015. =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + *tolódzkodás* + &tricepszezés& + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˘sétálás˘

2018.11.06. 21:59 Gabbá

Itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1  x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, sétálás: a munkaidőm alatt 20,91 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 7 óra előtt keltem. Délelőtt a szokásos dolgaimat csináltam és közben tudtam egy keveset itthon is mozogni. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását, az oldalazás 2 x 50-es sorozatát, a zsír égetőből egy sorozatot és a 4 ütemű fekvőtámasz 2 x 20-as szériáját. Ezzel az itthoni edzést be is fejeztem, mert a korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél voltak feladataim, de azért tovább tudtam edzeni. A feladatok szüneteiben egyesével végeztem el a különböző mozgásokat. A tolódzkodással kezdtem, kint a pavilonban. Jól is ment ez a mozgás. A tricepszezést már a konditeremben csináltam meg. Majd a következő feladat elvégzése után a fekvenyomást és a húzódzkodást egyszerre teljesítettem. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 20,91 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 9 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 14 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 7 edzéses átlagnak felel meg. A hetem szépen alakul, hiszen délutános vagyok és ennyit sikerült már edzenem a hét első két napján. Remélem, hogy a héten továbbra is tudom tartani ezt az edzésátlagot.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr714357269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.