HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4019. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor|+ °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ĐhasazásĐ + ˘sétálás˘

2018.11.10. 18:57 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x80 és 1 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 600 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, sétálás: a munkaidőm alatt 20,99 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. Azután, hogy tegnap délutános voltam és akármennyire igyekeztem korán lefeküdni, este 10-kor kerültem ágyba. Így aztán ma kissé, vagy nagyon álmosan keltem. Azért persze készülődtem és mentem dolgozni. Ahogy beértem a céghez, elsőként elvégeztem a feladataimat, majd edzettem egy jót. A tolódzkodást kint a pavilonban végeztem el. Igyekeznem kellett, mert nagy köd volt és nem akartam megfázni. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítása és az oldalazás 100 darabja után következett a tricepszezés. Ezek a mozgások már nagyon jól és lendületesen mennek. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva, egymásba fűzve végeztem el. Lendületesen végeztem ezeket a mozgásokat is. A zsír égőtőből egy sorozatot teljesítettem. Majd felöltöztem jobban, mert az erősítést a szabadban végeztem el. 6 féle mozgásból 100-100 darab csináltam meg, saját testsúllyal. Jól esett, bár régen csináltam. A gladiátorból is egy sorozatot végeztem el. Az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt felváltva sorozatonként cserélgetve teljesítettem. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment. Ez nem mondható el az ugrálókötelezésről. Mivel körülbelül egy hónapja nem csináltam, ezért ma nagyon sokszor akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A hasazás 5 x 1 perces pózkitartása elvégzése után elkezdtem dolgozni. A mai napon 20,99 kilométert gyalogoltam le a munkaidőm alatt. Ma 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 43 edzésem és mozgásom volt. Ez 1-el több, mint a napi 7 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9414364141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.