HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4033. *tolódzkodás*+=itthoni erősítés=+÷oldalazás÷+&tricepszezés&+łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+˝zsír égető˝+^deltázás^+{erősítés}+|gladiátor|+°ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+ĐhasazásĐ+˘sétálás˘

2018.11.24. 19:28 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1  x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, deltázás: a delta izom erősítés 2 x 20 darab 3 kilogrammos súllyal, erősítés: saját testsúllyal 6 x 100 darab erősítés, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, sétálás: a munkaidőm alatt 21,40 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem nagyon álmosan. Tegnap este 10-kor kerültem az ágyba és így alig aludtam többet, mint 5 óra. Ennek ellenére kiugrottam az ágyból és mentem dolgozni. Bent a cégnél néhány feladatom volt, amit az edzésem előtt meg kellett csinálnom. Aztán edzettem egy jó nagyot. Majdnem 2 órán keresztül folyamatosan mozogtam. A végére egy kissé el is fáradtam. A tolódzkodást kint a pavilonban csináltam meg. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását és az oldalazás 100 darabját már a kondi teremben végeztem el. Itt folytattam az edzésemet. A tricepszezés után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást szériánként cserélgetve, felváltva teljesítettem. Ezután a zsír égetőből egy sorozatot csináltam meg. A deltázás után kimentem a szabadba, ahol elvégeztem a saját testsúlyos erősítést. Itt igyekeztem a lehető leggyorsabb végrehajtani a gyakorlatokat, mert bár jó idő volt, de nem akartam megfázni. Izzadtan ne fújjon meg a szél. A következő mozgásokat már az uszodában csináltam meg. A gladiátor után az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt felváltva sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Az ugrálásban 2-szer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. Mindegyik sorozatban 1-szer , 1-szer. A hasazás jól ment, itt éreztem, hogy van hatása a deltázásnak, mert a végén se fájtak a vállaim. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 21,40 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 42 edzésem és mozgásom volt. EZ pontosan napi 7 edzéses átlagnak felel meg. Ahhoz képest, hogy délutános voltam a héten, nagyon jónak mondható az edzésszámom.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr814391216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.