HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4040. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ^deltázás^ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + ˘sétálás˘

2018.12.01. 18:04 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x  20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x  50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, deltázás: 2 x 20 darab deltaizom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, sétálás: a munkaidőm alatt 25,65 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30- kor keltem. Mivel tegnap délutános voltam, Ezért csak este 10 körül kerültem ágyba. Viszont korán keltem. Aludtam vagy 5 órát. Szóval álmosan keltem és mentem dolgozni. Bent a cégnél volt néhány feladatom, amit meg kellett csinálnom. De utána már tudtam edzeni. A tolódzkodást kint a pavilonban csináltam meg. Igyekeznem kellett, nehogy a kezem ráfagyjon a vasra. A többit már meleg helyen csináltam meg. Az itthoni erősítés 300 karhajlítását, az oldalazást 100 darabját és a tricepszezés 50 darabos erősítése után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást egymásba fűzve, szériánként cserélgetve végeztem el. Ezeket a mozgásokat végig lendületesen végeztem el. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. A deltázást már kezdem megszokni. A súlyon hamarosan emelnem kell. Ezek után ismét a szabad levegőn edzettem, mert a saját testsúlyos erősítést eszközei a szabad levegőn állnak. Ezért ezt a 6 x 100 darab erősítést a lehető leggyorsabban és a lehetőséghez mérten jól felöltözve csináltam meg. Aztán a gladiátorból egy sorozatot végeztem el, de ezt már az uszodában. A hasazás nagyon jól ment, mert nem fájt semmim se. Ezt a deltázásnak köszönhetem, mert kezd hatni az a fajta erősítés az izmomra. Aztán elkezdtem rendesen dolgozni. A munkaidőm alatt 25,65 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 50 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 8 edzéses átlag. A hetem nagyon jól alakul, mert már csak holnap mozgok és a múlt héthez képest is sokkal többet tudtam mozogni, annak ellenére, hogy délutános voltam.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6914408168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.