HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4047. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + °ugráló kötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ĐhasazásĐ + ˘sétálás˘

2018.12.08. 19:11 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, deltázás: 2 x 20 darab deltaizom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, sétálás: a munkaidőm alatt 12,26 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel nagyon korán keltem. 3:301-kor szólalt meg az órám. Tegnap még délutános voltam, ma már délelőttös. így aludtam vagy 5 órát összesen. Nehezen, de azonnal kikeltem az ágyból amikor megszólalt az ébresztő órám. Ahogy elkészültem mentem dolgozni. Bent a cégnél volt néhány dolog, amit meg kellett csinálnom, de volt végre időm a héten, hogy mozogjak. A tolódzkodást, szakadó eső ellenére, kint a pavilonban csináltam meg. Az itthoni erősítést és az oldalazást követően a tricepszezést végeztem el. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást, mint mindig, most is sorozatonként váltogatva teljesítettem. A fekvenyomásban változtattam a végrehajtáson, mert nem 2 x 40 és 1 x 20-as sorozatot csináltam meg, hanem 2 x 50 darabban végeztem el. Ezután a deltázást csináltam meg. eléggé jól ment, lehet, hogy hamarosan emelek a mennyiségén. A zsír égetőből és a gladiátorból egy-egy sorozatot teljesítettem. Az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt felváltva csináltam meg. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem álltam le, vagy léptem rá a kötélre. A hasazás ma is jól ment. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 12,26 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten 23 edzésem és mozgásom volt. Ez 5-el több, mint a napi 3 edzéses átlag.

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4014461942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.