HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

június 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4048. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ+ ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2018.12.09. 19:13 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, deltázás: 2 x 20 darab deltaizom erősítés 3-3 kilogrammos kézi súllyal, zsír égető: 1 sorozat, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 8,92 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Ma már azért egy kicsivel pihentebb és kialudtabb vagyok, mint tegnap voltam. Amint elkészültem mentem dolgozni. Ahogy beértem a céghez, néhány dolgot megcsináltam, majd edzettem ma is egy jót. A tolódzkodást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Az itthoni erősítés 300 darab fekvőtámasza, és az oldalazás 100 darabja után a tricepszezés következett. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva végeztem el. A deltázás egészen jól megy már, de még edzenem kell ezen a súlyon. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. Majd következett a hét fénypontja a szaunázás. Mivel én indítottam el a helyiség fűtését, ezért egy teljes órát voltam bent a szaunában a legfelső padon. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 8,92 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 12 edzésem volt. A hét utolsó két napjának köszönhetően a héten összesen 35 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 5 edzéses átlagnak felel meg. Ez ahhoz képest nagyon jó, hogy egészen csütörtökig csak sétáltam, edzés helyett.

Húzódzkodás 2 alkalom 80 darab 4562 darab
Fekvenyomás 2 alkalom 12 tonna 466 tonna
Erősítés 0 alkalom 0 gyakorlat
11.700gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 3 alkalom 300 darab 16.600 darab
4 ütemű fekvőtámasz 1 alkalom 40 darab 1920 darab
Ugrálókötelezés 1 alkalom 400 darab 16.000 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
39 óra 00 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 41 kilométer
Hasazás 1 alkalom 5 perc 215 perc
Itthoni erősítés 2 alkalom 600 darab 39.000 darab
Gladiátor 1 alkalom 1 sorozat 37 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 1141,2 kilométer
Oldalazás 3 alkalom 300 darab 19.600 darab
Tricepszezés 2 alkalom 2 tonna
115 tonna
Vádlizás 2 alkalom 50 tonna 1882 tonna
Láb erősítés 2 alkalom 90 tonna 3078 tonna
Zsírégető 2 alkalom 2 sorozat 108 sorozat   
Sétálás 7 alkalom 87,19 kilométer 3895,57 km
Deltázás 3 alkalom 120 darab 700 darab

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás szaunázás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6214466694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.