HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

szeptember 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4125. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + &tricepszezés& + ˝zsír égető˝ + \\fekvenyomás\\ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2019.02.24. 18:20 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1  x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 20 darab deltázás 3-3 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat,  fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, sok leállással, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 29,74 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnalban keltem, mint ahogy szerdától minden nap. Ma is 3:30-kor szólalt meg az órám. Azonnal keltem és mentem dolgozni. Bent a cégnél megcsináltam a szokásos feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Igyekeznem kellett, mert hideg volt ma éjjel is. Olyan -7°C körüli volt a hőmérséklet. Nem akartam megfázni, ezért volt a sietség. A deltázást követően a tricepszezést és végül a zsír égetőt végeztem el. Mivel maradt egy kis időm, ezért a fekvenyomást is elvégeztem. Ezután az uszodában folytattam az edzésemet. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást felváltva, sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Mivel az időm be volt osztva, ezért egy kissé elkapkodtam az ugrálókötelezést, mert sokszor akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A többi mozgás jól ment. A futást mindkét irányban végeztem, hogy a lábaim egy formán terhelődjenek. A nap fénypontja a szaunázás volt. Egy teljes órát töltöttem el a helyiségben. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 29,74 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 12 edzésem volt. Ezzel együtt a héten összesen 74 edzésem és mozgásom volt. Ez 4-el több, mint a napi 10 edzéses átlag. Szép hetem volt, már ami az edzésátlagot illeti. A jövő héten délutános leszek és remélem, hogy nem fog utolérni a délutános műszak átka.

Húzódzkodás 4 alkalom 160 darab 640 darab
Fekvenyomás 5 alkalom 30 tonna 96 tonna
Erősítés 0 alkalom 0 gyakorlat
0 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 3000 darab
4 ütemű fekvőtámasz 3 alkalom 120 darab 280 darab
Ugrálókötelezés 3 alkalom 1200 darab 2800 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
2 óra 0 perc
Futás 5 alkalom 15 kilométer 57 kilométer
Hasazás 2 alkalom 10 perc 30 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 6900 darab
Gladiátor 2 alkalom 2 sorozat 6 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 1 alkalom 60,5 kilométer 181,5 kilométer
Oldalazás 6 alkalom 600 darab 4800 darab
Tricepszezés 5 alkalom 5 tonna
27 tonna
Vádlizás 4 alkalom 100 tonna 275 tonna
Láb erősítés 4 alkalom 180 tonna 495 tonna
Zsírégető 5 alkalom 5 sorozat 37 sorozat   
Sétálás 7 alkalom 109,39 kilométer 564,54 km
Deltázás 7 alkalom 440 darab 3820 darab

Szólj hozzá!

Címkék: futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8714651895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.