HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4132. #kerékpározás# + ^ deltázás^ + ˘sétálás˘

2019.03.03. 17:15 Gabbá

Kerékpározás: Szentistvántelep - Szentendre - Leányfalu - Tahitótfalu - Dunabogdány - Visegrád - Lepence oda-vissza útvonal letekerése 2 óra 20 perc 00 másodperc alatt a 60,6 kilométeres távot, ami 25,9-es átlagnak felel meg, deltázás: 2 x 60 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, sétálás: a mai napon14,85 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is szabadnapom volt. 7 óra előtt keltem és öltözködtem, mert ki szerettem volna menni egy kis tekerésre. 8 óra után valamivel indultam el. Az idő jónak mondható, mert nem volt szél, nem volt hideg, bár borús volt az ég. Az elején éreztem, hogy jól mennek a lábaim, de az emelkedőket nem bírták a lábaim. Korán lemerevedtem. Az első órában  25,5-ös volt az átlagom. Már Dunabogdányban jártam, mikor az eszembe jutott, hogy nincs nálam tartalék belső. Ezért ma is csak Lepencéig mentem. A tervem az volt, hogy eltekerek a dömösi hajóállomásig, de mivel nem volt tartalék belsőm, ezért nem hívtam ki magam ellen a sorsot. Lepencénél 1 óra 11 perc körül fordultam vissza. Visszafelé volt egy kis szembe szelem, de nem volt veszélyes. A második órában már 25,9-es volt az átlag sebességem. Amikor hazaértem az átlagom maradt az átlagom 25,9-es. Jó volt, hogy korán mentem ki tekerni, mert itthon szemerkélt az eső. Miután elkészültem megcsináltam a deltázást, majd az ebéd után füvet vetettem a kertben, illetve kisétáltam a telekre, ahová kivittem egy szerszámot. A mai napon 14,85 kilométert gyalogoltam le. A héten ezzel a három mozgással együtt összesen 43 edzésem és mozgásom volt, ami 1-el több, mint a napi 6 edzéses átlag. Ahhoz képest, hogy a héten délutános voltam, egész szépen alakult a teljesített edzéseim száma.

Húzódzkodás 4 alkalom 160 darab 800 darab
Fekvenyomás 0 alkalom 0 tonna 96 tonna
Erősítés 1 alkalom 600 gyakorlat
600 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 3500 darab
4 ütemű fekvőtámasz 0 alkalom 0 darab 280 darab
Ugrálókötelezés 0 alkalom 0 darab 2800 darab
Szaunázás 0 alkalom 0 óra 0 perc
2 óra 0 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 57 kilométer
Hasazás 0 alkalom 0 perc 30 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 8400 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 6 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 1 alkalom 60,6 kilométer 242,1 kilométer
Oldalazás 5 alkalom 500 darab 5300 darab
Tricepszezés 4 alkalom 4 tonna
31 tonna
Vádlizás 0 alkalom 0 tonna 275 tonna
Láb erősítés 0 alkalom 0 tonna 495 tonna
Zsírégető 4 alkalom 4 sorozat 41 sorozat   
Sétálás 7 alkalom 136,71 kilométer 701,25 km
Deltázás 7 alkalom 840 darab 4660 darab

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpározás sétálás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5314665623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.