HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4133. *tolódzkodás* +=itthoni erősítés= +÷oldalazás÷ +&tricepszezés&+^deltázás^+˝zsír égető˝+łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+°ugrálókötelezés°+ ×4 ütemű fekvőtámasz×+/futás/ +~kertészkedés~ +˘sétálás˘

2019.03.04. 19:05 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 5 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 4 x 10 kör lefutása a medence körül, kertészkedés: 2 óra föld előkészítés a telken, sétálás: a munkaidőm alatt 17,32 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt már megébredtem. Mivel nem akartam visszaaludni, a megébredésem után keltem és készülődtem. Ahogy beértem a céghez először megcsináltam a szokásos dolgaimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Jó idő volt, ezért tényleg bemelegítésként végeztem el ezt a három mozgást. Azért 10 percen belül megcsináltam. A konditeremben folytattam az edzésemet. A tricepszezés után elvégeztem a deltázást és a zsír égetőt. Majd következett a vádlizás, a láb erősítés, a fekvenyomás és a húzódzkodás szériánkénti cserélgetése. Az ugrálókötelezést és 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is sorozatonként váltogatva teljesítettem. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer léptem rá a kötélre. A futás jól ment, és lendületesen hajtottam végre. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,32 kilométert gyalogoltam le. Amikor hazaértem, azonnal átöltöztem és mentem ki a telekre, hogy a földet vetésre előkészítsem. Ez a munka 2 órán keresztül tartott.  A mai napon 15 edzésem és mozgásom volt. Ez jó edzésszám a hét indítás szempontjából. Mivel ma hétfő van, ezért ráálltam a mérlegre a testsúlyom ismét csökkent 80 dekával, mert csak 80,2-t mutatott a mérleg. A testzsírom 29 %-os, míg a BMI-m: 24,6-os. Szóval szépen alakulok. Remélem, hogy ezt a tendenciát tudom a jövő hétre is tartani, mertz akkor bemegyek 80 kilogramm alá.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás kertészkedés tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4414668131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.