HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4134. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + ~kertészkedés~ + ˘sétálás˘

2019.03.05. 19:10 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, kertészkedés: 2 órán keresztül az ágyás megcsinálása a telken, sétálás: a munkaidőm alatt 17,56 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. És ma is az óra csörgése előtt megébredtem. Tegnap sikerült elfáradnom és ezért jól aludtam. Hajnalra ki is aludtam magam. Amikor az óra megszólalt, azonnal keltem és készülődtem, mentem dolgozni. Bent a cégnél elvégeztem azokat a dolgokat, amiket meg kellett tennem. Utána viszont edzettem. Igyekeztem legalább annyit edzenem, mint tegnap. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Bele kellett húznom, mert éjjel hatalmas szél fújt és még hajnalban is tombolt a szélvihar. A tricepszezés után a deltázás következett, majd a zsír égető. Ezek után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást, a megszokott módon hajtottam végre. Lendületesen ment a mozgás, mert nem egész 20 perc alatt elvégeztem ezt a négy mozgást. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. Azzal, hogy fogytam egyre jobban megy a hasazás. A medence körül lefutottam a 4 x 10 kört, ami 3 kilométer teljesítését jelenti. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Aztán elkezdtem dolgozni. A mai napon 17,56 kilométert gyalogoltam le. Ahogy a munka után hazaértem, átöltöztem és mentem a telekre, ahol folytattam a föld előkészítését az ültetéshez. Ez a munkai ma is 2 órán keresztül tartott. A mai napon is 15 edzésem  és mozgásom volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 30 edzésem volt. Ez napi 15 edzéses átlagot jelent. Szépen alakul a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás kertészkedés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8514670149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.