HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4135. *tolódzkodás*+=itthoni erősítés=+÷oldalazás÷+&tricepszezés&+^deltázás^ +˝zsír égető˝ + łvádlizásł+ "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ °ugrálókötelezés°+ ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/+ ~kertészkedés~+˘sétálás˘

2019.03.06. 18:42 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvőtámasz 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, kertészkedés: talaj előkészítés a telken 1 óra 30 percig, sétálás: a munkaidőm alatt 17,18 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem, illetve korábban. Már az óra csörgése előtt megébredtem és így a rendes időpont előtt keltem. Ahogy elkészültem, mentem dolgozni. Bent a cégnél elvégeztem a szokásos feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel elállt az erős szél és aránylag jó idő volt, ezért nem siettem a végrehajtásukkal. A tricepszezést már a konditeremben végeztem el. Ezután a deltázást és a zsír égetőt teljesítettem. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként váltogatva csináltam meg. 20 percen belül végeztem ezzel a négy mozgással. Lendületesen hajtottam végre ezeket a mozgásokat. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is hasonlóan hajtottam végre, mert sorozatonként, szériánként cserélgetve csináltam meg. Az ugrálókötelezés második sorozatában 3-szor léptem rá, vagy akadtam bele a kötélbe. A többi mozgás jól ment. A futást mindkét irányba végeztem, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek a 3 kilométer lefutásában. Ezek után elkezdtem dolgozni. Amikor hazarétem, ma is kimentem a telekre, hogy a földet előkészítsem az ültetésre. Ma is, mint a héten eddig mindig, egy ágyást csináltam meg. A munkaidőm alatt 17,18 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 45 edzésem volt. Ez pontosan napi 15 edzéses átlagnak felel meg. Nagyon szépen alakul a hetem az edzésszámot illetően.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás kertészkedés tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1414672827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.