HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4136. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ +&tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.03.07. 18:32 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása, sétálás: a munkaidőm alatt 14,28 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt megébredtem és azonnal készülődtem. Amikor már majdnem elkészültem, akkor szólalt meg az órám. Ez a 3:30-as kelés ezért nem teljesen igaz. Viszont kialudtam magam a korábbi keléssel. Amikor beértem a céghez, elsőként a szokásos dolgaimat csináltam meg, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Annak ellenére, hogy jó idő volt, 10 percen belül végeztem ezzel a három mozgással. A tricepszezést követően a deltázást és a zsír égetőt végeztem el. Ez a három mozgás nagyon jól megy. Lendületesen hajtottam végre ezeket. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Jól mentek ezek a mozgások. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás póz kitartása, a testsúly csökkenésem miatt teljesen jó volt, mert a végére sem volt semmiféle kellemetlen érzésem, vagy fájdalmam. A medence körül 4 x 10 kört futottam le, ami 3 kilométer lefutását jelenti. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Most volt először ebben az évben, hogy a futás közben éreztem az erőt a lábaimban. Az utolsó 10 körben akkor tudtam gyorsítani, amikor akartam és a lábaim vittek is, ezerrel. A futás után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,28 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 59 edzésem és mozgásom volt. Ez 3-al több, mint a napi 14 edzéses átlag. Ez ahhoz képest is szuper, hogy déelőttös hetem van.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5014675764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.