HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4139. #kerékpározás# + ^deltázás^ + ÷oldalazás÷ + ˘sétálás˘

2019.03.10. 16:51 Gabbá

Kerékpározás: Szentistvántelep - Szentendre - Leányfalu - Tahitótfalu - Dunabogdány - Visegrád - Lepence - Dömös hajóállomás oda-vissza útvonal letekerése 2 óra 39 perc 12 másodperc alatt, ami 25,0 kilométer/órás átlagnak felel meg a 66,4 kilométeres távon, deltázás: 2 x 60 darab deltaizom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, sétálás: a mai napon 6,55 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 6 óra után ébredtem, de jó lesett egy kis lustálkodás és ezért csak 7 óra előtt valamivel keltem fel. Öltöztem és mentem egyet bringázni. Mivel jó idő volt (10°C körül) ezért nagyon vártam már a bringázást. Felhős volt az ég, de sajnos szembeszelem volt. A szokott útvonalat hajtottam le, csak elmentem Dömösig, a hajóállomásig. Ott fordultam vissza. Az első órában csak 24,0-es volt az átlagsebességem. Ez a szembe szélnek köszönhető. Lepencénél is jó pár perces késésben voltam, az eddigi időimhez képest. 1 óra 23 percnél fordultam vissza. A végén volt egy kis hátszelem, vagy legalább is szél csendem. A visszafordulás után elkezdtem élvezni a tekerést, mert hát szelem lett és ilyenkor egy kis időre feltettem a sonkaszeletelőre a láncot és ott pörgettem tovább. A második órában már megmutatkozott a nagyobb sebességem, mert az átlagom 24,8 kilométer/órás lett. Ahogy közeledtem itthonhoz, egyre gyorsabb lettem. A végére 25,0 kilométer/órás lett az átlag sebességem. Összesen 66,4 kilométert tekertem le. Kellemesen elfáradtam, főleg a lábaim azon része, amit tegnap egy kissé megerőltettem, a föld előkészítéssel. Ez alatt a kis- és nagy farizmot és a comb hajlítókat értem. Amikor haza értem, lefürödtem és pihentem egyet, megcsináltam a deltázást és az oldalazást. A mai napon 6,55 kilométert gyalogoltam le. A mai napon ez a 4 edzésem volt. Ezzel együtt a héten összesen 70 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 10 edzéses átlagnak felel meg.  

Húzódzkodás 4 alkalom 160 darab 960 darab
Fekvenyomás 4 alkalom 24 tonna 120 tonna
Erősítés 0 alkalom 0 gyakorlat
600 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 4 alkalom 400 darab 3900 darab
4 ütemű fekvőtámasz 2 alkalom 40 darab 320 darab
Ugrálókötelezés 2 alkalom 400 darab 3200 darab
Szaunázás 0 alkalom 0 óra 0 perc
2 óra 0 perc
Futás 4 alkalom 12 kilométer 69 kilométer
Hasazás 2 alkalom 10 perc 40 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 9900 darab
Gladiátor 2 alkalom 2 sorozat 8 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 1 alkalom 66,4 kilométer 308,5 kilométer
Oldalazás 6 alkalom 600 darab 5900 darab
Tricepszezés 4 alkalom 4 tonna
35 tonna
Vádlizás 4 alkalom 100 tonna 375 tonna
Láb erősítés 4 alkalom 180 tonna 675 tonna
Zsírégető 4 alkalom 4 sorozat 45 sorozat   
Sétálás 7 alkalom 85,19 kilométer 786,44 km
Deltázás 7 alkalom 520 darab 5180 darab

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpározás sétálás oldalazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr514680704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.